Arrow
Arrow
Slider
8 HOURS OVERTIME FOR A GOOD CAUSE

Lucrăm în programe care aduc împreună voluntari și proiecte – fie prin programe proprii, cum este 8 hours overtime for a good cause, fie prin consilierea companiilor care vor să își implice angajații în activități cu impact.

8 hours overtime for a good cause este o întâlnire de lucru între profesioniști din diferite domenii și ONG-uri care necesită suport și consiliere profesională pentru o mai bună desfășurare a activității lor. În loc să cerem bani pentru cauzele din comunitate, cerem profesioniștilor să doneze o seară din timpul lor cu ceea ce au mai de valoare – experiența profesională.

Proiectul a apărut prima dată în Olanda și s-a extins la nivel internațional. Evenimente de acest gen au loc simultan la Amsterdam, Berlin, Rio de Janeiro, New York și Cairo. Conceptul a fost adus în România în anul 2014 de Daniel Mereuță, manager la o companie de telecomunicații. Lui Daniel i-a plăcut atât de tare conceptul de a dona și altceva decât resurse financiare, încât ne-a convins să organizăm împreună un astfel de eveniment la București. În 2017, evenimentul a ajuns la a IV-a ediție.

“A fost prima dată când am participat la acest eveniment, dar vă asigur că mă veți găsi pe listă de fiecare dată. Pentru mine, experiența a însemnat încă un reminder că oamenii sunt buni și că pot face mult bine, că este simplu și ușor să ajuți, că orice este posibil. Am avut senzația că împreună putem muta munții din loc!”
Irina Ifrim, voluntar profesionist
“Mi s-a părut cea mai ușoară cale de a da înapoi comunității și cu un mare impact și potențial de răspândire. Oricine poate face asta. Nu trebuie sa alergi sute de kilometri sau să strângi bani pentru cineva. Practic, tot ce trebuie să faci este să petreci niște ore în plus, o dată pe an, făcând ce știi tu mai bine.”
Daniel Mereuță, inițiatorul proiectului în România
Pentru Teach for Romania, 8 Hours a însemnat momentul în care s-a născut mesajul campaniei noastre de fundraising: Ajută un copil să învețe să scrie. Viitorul. De atunci, mesajul a fost folosit în toate campaniile.
Emanuela Barbă, Teach for Romania
DATE PROIECT
Parteneri
Perioada
Martie 2014, 2015, 2016, 2017
Buget
Domeniu
Voluntariat, Comunicare
Noutăţi program
CUM SE MĂSOARĂ 8 ORE DE MUNCĂ PESTE PROGRAM LA 5 LUNI DE LA EVENIMENT
Au trecut cinci luni de când, peste 60 de profesioniști în comunicare au spus DA provocării “8 ore peste program pentru o cauză bună”.
Cifre de proiect
VOLUNTARI
466

ORE DE MUNCĂ DONATE
3728

PROIECTE DEZVOLTATE
57

BRIFURI LA ULTIMA EDIȚIE
12

Granturi
Ediţia Organizaţia Proiectul Suma

2017

Asociația Arché

O strategie de comunicare cu elemente de identitate pentru brand.

2017

Asociația Club Sportiv Climb Again

Două broșuri de prezentare -pentru publicul larg și una pentru corporate.

2017

Asociația Învingem Autismul

O strategie de comunicare pentru campania de crowdfunding programată pentru Statele Unite.

2017

Asociația Pacienților cu afecțiuni neurodegenerative

Montajul a două materiale video despre scleroza multiplă.

2017

Asociația pentru tehnologie și internet

Regândirea și rescrierea conținutului prezent pe www.apti.ro pentru o audiență mai mare.

2017

Comunitatea armână (aromână) din România

O campanie de re-branding și re-poziționare pentru păstrarea limbii armâne.

2017

Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate

Dezvoltarea unui mesaj cu impact pentru o campanie de strângere de fonduri pentru brutăria socială MamaPan.

2017

Fundația Motivation România

O campanie de informare și conștientizare privind ocuparea locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități.

2017

Organizația Națională Cercetașii României

Repoziționarea conceptului de cercetaș. Crearea unei strategii și a unui manual de brand.

2017

Organizația Suedeză pentru ajutor umanitar individual

Un plan editorial de promovare pentru spălătoria Fulg de Nea.

2017

Special Olympics România

Crearea unui concept pentru un eveniment anual de fundraising de tip “signature event”.

2017

Teach for Romania

O strategie de comunicare pentru diverse tipuri de public cu scopul de a strânge fonduri pentru organizație.

2016

Asociația Lindenfeld – programul educațional Ajungem MARI

Crearea unui identități pentru programul educațional Ajungem MARI în contextul extinderii naționale

2016
Asociația Sol Mentis
Educație Parentală Democratică și Conștientă
2016
Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual
Refresh pentru Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual
2016
Special Olympics România
Campanie de comunicare pentru educație unificată în școli
2016
Asociația Inima Copiilor în colaborare cu Asociația Consultanților în Lactație din România
Campanie pentru încurajarea alăptării
2016
Organizația Umanitară CONCORDIA
Hostel & Cafenea Casa CONCORDIA București
2016
ViitorPlus – asociația pentru dezvoltare durabilă
Ecoprovocarea pentru toți!
2016
Fundația Chance for Life
Machetă materiale de promovare
2016
ViitorPlus – asociaţia pentru dezvoltare durabilă
Aleg să împăduresc! – campanie de conştientizare şi implicare a publicului larg în lupta împotriva schimbărilor climatice prin împădurire
2016
Teach for Romania
Campanie de poziționare și generare awareness pentru Teach for Romania
2015
Fundația Noi Orizonturi
Plan de promovare a taberei de educație prin aventură
2015
Fundația PACT
Dezvoltare de spoturi video
2015
O șansă caldă
Dezvoltarea unei campanii de promovare și atragere de fonduri
2015
Asociația PROVITA
Implementarea unui sistem de gestiune a relației cu donatorii și voluntarilor
2015
CeRe, Centrul de resurse pentru participare publică
Identitate nouă de brand pentru programul PAS (Permanent Advocacy Service)
2015
Asociația De-a arhitectura
Un nou website al organizației
2015
Fundația Special Olympics România
Strategie de strângere de fonduri pentru dezvoltarea programelor organizației
2015
Policy Center for Roma and Minorities
Un nou website al organizației
2014
Revista DOR
Campanie de abonamente în companii
2014
CeRe, Centrul de resurse pentru participare publică
Film de prezentare a organizației
2014
Școala de valori
Dezvoltarea identității unei tabere de vară pentru adolescente
2014
CROS
Campanie de strângere de fonduri pentru burse la Universitatea Alternativă
2014
Fundația PACT
Campanie de comunicare cu bloggerii
2014
Asociația Prietenia
Business plan pentru întreprindere socială
2014
ZBURD, Adoptă un liceu
Campanie de marketing online
2014

Merci Charity Boutique

Plan de promovare a întreprinderii sociale

TOTAL0