previous arrow
next arrow
Slider
8 HOURS OVERTIME FOR A GOOD CAUSE

Fundația Comunitară București organizează anual o întâlnire de lucru între profesioniști din diferite domenii și ONG-uri care au nevoie de suport și consiliere profesională, pentru o mai bună desfășurare a activității lor. În loc să cerem bani pentru proiectele din comunitate, le cerem profesioniștilor să doneze ceea ce au ei de valoare – experiența profesională, timp de o seară. Conceptul a fost adus în România în anul 2014 de Daniel Mereuță, membru în Boardul Fundației Comunitare București.
În cinci ediții, 385 de voluntari au lucrat 55 de probleme ale unor organizații non-profit, după ce au muncit împreună mai mult de 2.480 de ore – adică peste 15 luni de muncă ale unui singur om.

Ediția a cincea s-a desfășurat cu 15 proiecte care aveau nevoie de soluții din zona de comunicare și de fundraising. În noaptea evenimentului, 85 de voluntari cu specializări pe marketing, social media, grafică, programare, relații publice, sustenabilitate sau copywriting, au lucrat timp de opt ore pentru a găsi soluții cât mai bune pentru fiecare proiect în parte.

“A fost prima dată când am participat la acest eveniment, dar vă asigur că mă veți găsi pe listă de fiecare dată. Pentru mine, experiența a însemnat încă un reminder că oamenii sunt buni și că pot face mult bine, că este simplu și ușor să ajuți, că orice este posibil. Am avut senzația că împreună putem muta munții din loc!”
Irina Ifrim, voluntar profesionist
“Mi s-a părut cea mai ușoară cale de a da înapoi comunității și cu un mare impact și potențial de răspândire. Oricine poate face asta. Nu trebuie sa alergi sute de kilometri sau să strângi bani pentru cineva. Practic, tot ce trebuie să faci este să petreci niște ore în plus, o dată pe an, făcând ce știi tu mai bine.”
Daniel Mereuță, inițiatorul proiectului în România
Pentru Teach for Romania, 8 Hours a însemnat momentul în care s-a născut mesajul campaniei noastre de fundraising: Ajută un copil să învețe să scrie. Viitorul. De atunci, mesajul a fost folosit în toate campaniile.
Emanuela Barbă, Teach for Romania
DATE PROIECT
Parteneri
Perioada
Martie 2014, 2015, 2016, 2017, 2018
Buget
Domeniu
Voluntariat
Noutăţi program
CUM SE MĂSOARĂ 8 ORE DE MUNCĂ PESTE PROGRAM LA 5 LUNI DE LA EVENIMENT
Au trecut cinci luni de când, peste 60 de profesioniști în comunicare au spus DA provocării “8 ore peste program pentru o cauză bună”.
Cifre de proiect
VOLUNTARI
385

ORE DE MUNCĂ DONATE
2.480

PROIECTE DEZVOLTATE
55

BRIFURI LA ULTIMA EDIȚIE
15

Granturi
Ediţia Organizaţia Proiectul Suma

2018

Asociația Română pentru arsuri

O strategie de comunicare pentru campania de prevenire și prim-ajutor în cazul arsurilor.

2018

OPTAR
O campanie care să convingă bucureștenii să utilizeze aplicația„Acces pentru toți”

2018

Fundația Sense Internațional România
O strategie de comunicare pentru a crește vizibilitatea fundației, care se ocupă de copii cu surdocecitate.

2018

Fundația Motivation România
O campanie de conștientizare și informare pentru leziuni de coloană vertebrală prin plonjon în apă.

2018

Asociația Educație, Tradiții și Comunitate
O nouă identitate vizuală a asociației.

2018

CARUSEL
Grafică și copywriting pentru raportul de activitate al organizației.

2018

Asociația S.T.U.P.
Un concept pentru logo și materiale de prezentare ale proiectului „Uleiosul”.

2018

Asociația Cartier Aviației
Concept pentru identitatea vizuală a asociației.

2018

Learnity
Un concept de comunicare pentru o nouă campanie de înscrieri a liceenilor.

2018

Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate
Un plan de promovare pentru magazinul social MamaPan.

2018

Grupul de Inițiativă Civică Cișmigiu
Concept de grafică pentru materiale folosite în promovarea grupului.

2018

Administrația Parcului Natural Văcărești
Un concept pentru o campanie de crowdfunding.

2018

Asociația Pacienților cu Afecțiuni Neurodegenerative din România
O identitate vizuală pentru materialele de comunicare ale asociației.

2018

La Firul Ierbii
O strategie de promovare a spațiului și a evenimentelor pentru a deveni sustenabil financiar.

2018

Asociația Wilderness Research and Conservation

O campanie de fundraising pentru Clinica de Reabilitare pentru animale Visul Luanei.

2017

Asociația Arché

O strategie de comunicare cu elemente de identitate pentru brand.

2017

Asociația Club Sportiv Climb Again

Două broșuri de prezentare -pentru publicul larg și una pentru corporate.

2017

Asociația Învingem Autismul

O strategie de comunicare pentru campania de crowdfunding programată pentru Statele Unite.

2017

Asociația Pacienților cu afecțiuni neurodegenerative

Montajul a două materiale video despre scleroza multiplă.

2017

Asociația pentru tehnologie și internet

Regândirea și rescrierea conținutului prezent pe www.apti.ro pentru o audiență mai mare.

2017

Comunitatea armână (aromână) din România

O campanie de re-branding și re-poziționare pentru păstrarea limbii armâne.

2017

Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate

Dezvoltarea unui mesaj cu impact pentru o campanie de strângere de fonduri pentru brutăria socială MamaPan.

2017

Fundația Motivation România

O campanie de informare și conștientizare privind ocuparea locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități.

2017

Organizația Națională Cercetașii României

Repoziționarea conceptului de cercetaș. Crearea unei strategii și a unui manual de brand.

2017

Organizația Suedeză pentru ajutor umanitar individual

Un plan editorial de promovare pentru spălătoria Fulg de Nea.

2017

Special Olympics România

Crearea unui concept pentru un eveniment anual de fundraising de tip “signature event”.

2017

Teach for Romania

O strategie de comunicare pentru diverse tipuri de public cu scopul de a strânge fonduri pentru organizație.

2016

Asociația Lindenfeld – programul educațional Ajungem MARI

Crearea unui identități pentru programul educațional Ajungem MARI în contextul extinderii naționale

2016
Asociația Sol Mentis
Educație Parentală Democratică și Conștientă
2016
Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual
Refresh pentru Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual
2016
Special Olympics România
Campanie de comunicare pentru educație unificată în școli
2016
Asociația Inima Copiilor în colaborare cu Asociația Consultanților în Lactație din România
Campanie pentru încurajarea alăptării
2016
Organizația Umanitară CONCORDIA
Hostel & Cafenea Casa CONCORDIA București
2016
ViitorPlus – asociația pentru dezvoltare durabilă
Ecoprovocarea pentru toți!
2016
Fundația Chance for Life
Machetă materiale de promovare
2016
ViitorPlus – asociaţia pentru dezvoltare durabilă
Aleg să împăduresc! – campanie de conştientizare şi implicare a publicului larg în lupta împotriva schimbărilor climatice prin împădurire
2016
Teach for Romania
Campanie de poziționare și generare awareness pentru Teach for Romania
2015
Fundația Noi Orizonturi
Plan de promovare a taberei de educație prin aventură
2015
Fundația PACT
Dezvoltare de spoturi video
2015
O șansă caldă
Dezvoltarea unei campanii de promovare și atragere de fonduri
2015
Asociația PROVITA
Implementarea unui sistem de gestiune a relației cu donatorii și voluntarilor
2015
CeRe, Centrul de resurse pentru participare publică
Identitate nouă de brand pentru programul PAS (Permanent Advocacy Service)
2015
Asociația De-a arhitectura
Un nou website al organizației
2015
Fundația Special Olympics România
Strategie de strângere de fonduri pentru dezvoltarea programelor organizației
2015
Policy Center for Roma and Minorities
Un nou website al organizației
2014
Revista DOR
Campanie de abonamente în companii
2014
CeRe, Centrul de resurse pentru participare publică
Film de prezentare a organizației
2014
Școala de valori
Dezvoltarea identității unei tabere de vară pentru adolescente
2014
CROS
Campanie de strângere de fonduri pentru burse la Universitatea Alternativă
2014
Fundația PACT
Campanie de comunicare cu bloggerii
2014
Asociația Prietenia
Business plan pentru întreprindere socială
2014
ZBURD, Adoptă un liceu
Campanie de marketing online
2014

Merci Charity Boutique

Plan de promovare a întreprinderii sociale

TOTAL0