Fundația Comunitară București organizează întâlniri de lucru între profesioniști din diferite domenii și ONG-uri care au nevoie de suport și consiliere profesională, pentru o mai bună desfășurare a activității lor. În loc să cerem bani pentru proiectele din comunitate, le cerem profesioniștilor să doneze ceea ce au ei de valoare – experiența profesională, timp de o seară.
Conceptul a fost adus în România în anul 2014 de Daniel Mereuță, membru în Boardul Fundației Comunitare București.
În cinci ediții, 385 de voluntari au lucrat 55 de probleme ale unor organizații non-profit, după ce au muncit împreună mai mult de 2.480 de ore – adică peste 15 luni de muncă ale unui singur om.
Ediţia | Organizaţia | Proiectul | Suma |
---|---|---|---|
2018 |
Asociația Română pentru arsuri |
O strategie de comunicare pentru campania de prevenire și prim-ajutor în cazul arsurilor. |
|
2018 |
OPTAR |
O campanie care să convingă bucureștenii să utilizeze aplicația„Acces pentru toți” |
|
2018 |
Fundația Sense Internațional România |
O strategie de comunicare pentru a crește vizibilitatea fundației, care se ocupă de copii cu surdocecitate. |
|
2018 |
Fundația Motivation România |
O campanie de conștientizare și informare pentru leziuni de coloană vertebrală prin plonjon în apă. |
|
2018 |
Asociația Educație, Tradiții și Comunitate |
O nouă identitate vizuală a asociației. |
|
2018 |
CARUSEL |
Grafică și copywriting pentru raportul de activitate al organizației. |
|
2018 |
Asociația S.T.U.P. |
Un concept pentru logo și materiale de prezentare ale proiectului „Uleiosul”. |
|
2018 |
Asociația Cartier Aviației |
Concept pentru identitatea vizuală a asociației. |
|
2018 |
Learnity |
Un concept de comunicare pentru o nouă campanie de înscrieri a liceenilor. |
|
2018 |
Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate |
Un plan de promovare pentru magazinul social MamaPan. |
|
2018 |
Grupul de Inițiativă Civică Cișmigiu |
Concept de grafică pentru materiale folosite în promovarea grupului. |
|
2018 |
Administrația Parcului Natural Văcărești |
Un concept pentru o campanie de crowdfunding. |
|
2018 |
Asociația Pacienților cu Afecțiuni Neurodegenerative din România |
O identitate vizuală pentru materialele de comunicare ale asociației. |
|
2018 |
La Firul Ierbii |
O strategie de promovare a spațiului și a evenimentelor pentru a deveni sustenabil financiar. |
|
2018 |
Asociația Wilderness Research and Conservation | O campanie de fundraising pentru Clinica de Reabilitare pentru animale Visul Luanei. | |
2017 |
Asociația Arché |
O strategie de comunicare cu elemente de identitate pentru brand. |
|
2017 |
Asociația Club Sportiv Climb Again |
Două broșuri de prezentare -pentru publicul larg și una pentru corporate. |
|
2017 |
Asociația Învingem Autismul |
O strategie de comunicare pentru campania de crowdfunding programată pentru Statele Unite. |
|
2017 |
Asociația Pacienților cu afecțiuni neurodegenerative |
Montajul a două materiale video despre scleroza multiplă. |
|
2017 |
Asociația pentru tehnologie și internet |
Regândirea și rescrierea conținutului prezent pe www.apti.ro pentru o audiență mai mare. |
|
2017 |
Comunitatea armână (aromână) din România |
O campanie de re-branding și re-poziționare pentru păstrarea limbii armâne. |
|
2017 |
Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate |
Dezvoltarea unui mesaj cu impact pentru o campanie de strângere de fonduri pentru brutăria socială MamaPan. |
|
2017 |
Fundația Motivation România |
O campanie de informare și conștientizare privind ocuparea locurilor de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități. |
|
2017 |
Organizația Națională Cercetașii României |
Repoziționarea conceptului de cercetaș. Crearea unei strategii și a unui manual de brand. |
|
2017 |
Organizația Suedeză pentru ajutor umanitar individual |
Un plan editorial de promovare pentru spălătoria Fulg de Nea. |
|
2017 |
Special Olympics România |
Crearea unui concept pentru un eveniment anual de fundraising de tip “signature event”. |
|
2017 |
Teach for Romania |
O strategie de comunicare pentru diverse tipuri de public cu scopul de a strânge fonduri pentru organizație. |
|
2016 |
Asociația Lindenfeld – programul educațional Ajungem MARI |
Crearea unui identități pentru programul educațional Ajungem MARI în contextul extinderii naționale |
|
2016 |
Asociația Sol Mentis |
Educație Parentală Democratică și Conștientă |
|
2016 |
Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual |
Refresh pentru Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual |
|
2016 |
Special Olympics România |
Campanie de comunicare pentru educație unificată în școli |
|
2016 |
Asociația Inima Copiilor în colaborare cu Asociația Consultanților în Lactație din România |
Campanie pentru încurajarea alăptării |
|
2016 |
Organizația Umanitară CONCORDIA |
Hostel & Cafenea Casa CONCORDIA București |
|
2016 |
ViitorPlus – asociația pentru dezvoltare durabilă |
Ecoprovocarea pentru toți! |
|
2016 |
Fundația Chance for Life |
Machetă materiale de promovare |
|
2016 |
ViitorPlus – asociaţia pentru dezvoltare durabilă |
Aleg să împăduresc! – campanie de conştientizare şi implicare a publicului larg în lupta împotriva schimbărilor climatice prin împădurire |
|
2016 |
Teach for Romania |
Campanie de poziționare și generare awareness pentru Teach for Romania |
|
2015 |
Fundația Noi Orizonturi |
Plan de promovare a taberei de educație prin aventură |
|
2015 |
Fundația PACT |
Dezvoltare de spoturi video |
|
2015 |
O șansă caldă |
Dezvoltarea unei campanii de promovare și atragere de fonduri |
|
2015 |
Asociația PROVITA |
Implementarea unui sistem de gestiune a relației cu donatorii și voluntarilor |
|
2015 |
CeRe, Centrul de resurse pentru participare publică |
Identitate nouă de brand pentru programul PAS (Permanent Advocacy Service) |
|
2015 |
Asociația De-a arhitectura |
Un nou website al organizației |
|
2015 |
Fundația Special Olympics România |
Strategie de strângere de fonduri pentru dezvoltarea programelor organizației |
|
2015 |
Policy Center for Roma and Minorities |
Un nou website al organizației |
|
2014 |
Revista DOR |
Campanie de abonamente în companii |
|
2014 |
CeRe, Centrul de resurse pentru participare publică |
Film de prezentare a organizației |
|
2014 |
Școala de valori |
Dezvoltarea identității unei tabere de vară pentru adolescente |
|
2014 |
CROS |
Campanie de strângere de fonduri pentru burse la Universitatea Alternativă |
|
2014 |
Fundația PACT |
Campanie de comunicare cu bloggerii |
|
2014 |
Asociația Prietenia |
Business plan pentru întreprindere socială |
|
2014 |
ZBURD, Adoptă un liceu |
Campanie de marketing online |
|
2014 | Merci Charity Boutique | Plan de promovare a întreprinderii sociale | |
Sumele sunt exprimate in Euro. | TOTAL0 |