Căutăm asistent de granturi și de echipă
Postat April 27, 2022
Foto: FCB

Ești la începutul unei cariere în domeniul non-profit? Vrei să înveți cum funcționează ONG-urile și cum ajută inițiativa privată la creșterea orașului? Vino în echipa unuia dintre cei mai importanți finanțatori pentru proiecte din București și Ilfov.

Asistentul de granturi și de echipă susține echipa de grants management și echipa extinsă a fundației să își pună planurile în practică.

Poziție disponibilă imediat, program full time.

Căutăm:

  • o persoană dornică să învețe pe termen lung despre dezvoltarea de comunități;
  • minim un an de experiență în organizare, asistență de proiect, cercetare;
  • o persoană organizată, punctuală și capabilă să lucreze independent;
  • un comunicator natural, deschis și pozitiv;
  • bună capacitate de a dezvolta relații bazate pe încredere;
  • capacitate de înțelegere a cifrelor, bugetelor și bazelor de date;
  • experiență de lucru cu Excel.

Responsabilități:

  • participă la elaborarea contractelor de finanțare pe care le acordă fundația și la verificarea documentelor de due diligence ce le însoțesc;
  • participă la elaborarea și verificarea de rapoarte financiare și narative pentru finanțările pe care le oferă fundația, precum și la cele în care fundația este finanțată, în colaborare cu Coordonatorii de granturi și cu Responsabilul financiar;
  • participă la elaborarea, organizarea, urmărirea și arhivarea de documente din cadrul fundației în format fizic și electronic;
  • se ocupă de cazurile medicale și bursele facilitate de fundație (due-dilligence, contractare, comunicare cu beneficiarii, raportare);
  • oferă sprijin în cadrul evenimentului Swimathon București, în perioada sa de desfășurare (suport pentru taskuri administrative, donații, altele);
  • participă la organizarea logistică pentru evenimentele fundației împreună cu coordonatorii acestora;
  • asigură logistica pentru buna derulare a activității organizației prin asigurarea consumabilelor, buna gestiune a spațiului de lucru, precum și a aplicațiilor și licențelor folosite de fundație (Dropbox, Zoom, Microsoft, etc.);
  • participă la gestionarea administrativă a resurselor umane din cadrul organizației împreună cu Responsabilul financiar;
  • reprezintă fundația în raporturile sale cu instituțiile publice în vederea asigurării că toate documentele necesare funcționării organizației sunt conforme legislației, atunci când este cazul;

 

Procesul de selecție:  Trimite CV-ul și o recomandare relevantă până cel târziu pe 16 mai 2022 la  ana.mircioaga@fundatiacomunitarabucuresti.ro. Aplicanții selectați vor fi invitați la un interviu pe măsură ce aplică. Aplicanții din lista scurtă vor rezolva o temă practică, înainte de decizia finală.


Fundația Comunitară București pune împreună donatori, ONG-uri sau grupuri de inițiativă pentru a dezvolta comunități în care să ne simțim ca acasă. Construiește mecanisme de donație, fonduri de finanțare sau incubatoare de idei pentru oraș. În 10 ani, a finanțat peste 600 de proiecte și burse din București și Ilfov, cu 3 milioane de euro. Fundaţia Comunitară Bucureşti este parte dintr-o mişcare internaţională, alături de alte 18 fundaţii comunitare din țară și peste 2000 în lume.

CATEGORIE
FUNDAȚIA COMUNITARĂ BUCUREȘTI
CITEȘTE MAI DEPARTE: