Căutăm responsabil financiar, care să ne ajute cu organizarea clară a finanțelor fundației. Poziție part time, disponibilă imediat, posibilitatea de lucru flexibil.
Căutăm:
- un apropiat al cifrelor, care le citește, interpretează și structurează repede și bine
- experiență de minim trei ani în management financiar, bugetare, contabilitate primară, raportare, în companii sau ONG-uri
- înclinație spre servicii de calitate către echipă și donatori
- o persoană independentă, organizată și punctuală.
Responsabilități:
- pregătirea documentelor pentru a fi trimise lunar la contabilitate
- relația cu firma de contabilitate, inclusiv verificări
- organizarea și menținerea actualizată în mod regulat a unui document de cashflow cu împărțirea pe proiecte
- efectuarea de plăți
- urmărirea efectuării plăților de către donatori
- raportare periodică pentru donatori
- organizarea de contracte
- anual, asistență pentru echipa de audit și alte raportări anuale
- orice alte rapoarte cerute în cazul unui control (Oficiul pentru Prevenirea și Combaterea Spălării Banilor, etc).
Procesul de selecție: Trimite CV-ul și o recomandare relevantă la alina@fundatiacomunitarabucuresti.ro, până cel târziu la 30 octombrie 2021. Aplicanții selectați vor fi invitați la un interviu pe măsură ce aplică. Aplicanții din lista scurtă vor rezolva o temă practică, înainte de decizia finală.