CUM SE MĂSOARĂ 8 ORE DE MUNCĂ PESTE PROGRAM LA 5 LUNI DE LA EVENIMENT
Postat August 19, 2016
Foto: FCB

Au trecut cinci luni de când, peste 60 de profesioniști în comunicare au spus DA provocării “8 ore peste program pentru o cauză bună”.  În noaptea de 18 spre 19 martie, aceștia au pus cap la cap concepte, idei și produse creative profesioniste care să ajute ONG-urile să capteze atenția, într-o societate bombardată de mesaje comerciale.

Acum, la câteva luni de la eveniment, cele 8 ore de muncă peste program se măsoară în vizitatori unici, like-uri, beneficiari, creșterea vizibilității online si offline, manuale de identitate vizuală, pagini web și strategii de marketing. Rezultatele se măsoară și într-un număr tot mai mare de creativi care s-au îndrăgostit de câte o cauză bună, astfel încât au devenit parteneri pe termen lung ai proiectelor în care s-au implicat.

Iată ce am aflat de la câteva dintre proiectele cu care aceștia au lucrat:

“Evenimentula fost de un real ajutor pentru echipa CONCORDIA, deoarece nu am fi dispus de resursele necesare pentru construirea conceptului și crearea strategiei de marketing și comunicare pentru cele două proiecte, hostelul și a cafeneaua care vor fi lansate în septembrie. Colegii de echipă ne-au rămas foarte aproape și ne susțin în continuare, prin implicarea lor în tot ceea ce înseamnă dezvoltarea conceptelor și implementarea lor.”– Elena Mititelu, CONCORDIA.

Pentru Teach for Romania, noaptea de 18 martie a însemnat momentul în care s-a născut mesajul campaniei lor de fundraising: Ajută un copil să învețe să scrie. Viitorul. “Mesajul a fost folosit în toate campaniile care au urmat întâlnirii de la eveniment, printre care și campania de strângere de fonduri de la Swimathon București 2016”– Emanuela Barbă, Teach for Romania

“Am plecat cu idei faine, cu un mesaj deștept, cu planuri de campanie și cu o schiţă a canalelor de comunicare pe care să le abordăm. Nu-i totul gata, dar am făcut cea mai grea bucată de drum. Abia așteptăm să ne-apucam de campania asta!”– Enona Chiriac, de la Asociația Inima Copiilor. Campania lor este legată de deschiderea Băncii de lapte de la Marie Curie, iar munca echipei de creativi  va fi pusă în aplicare în lunile care vin, banca de lapte urmând să se deschidă în luna septembrie.

Echipa Pădurea Copiilor are acum un nou logo și un nou slogan: “Creștem păduri, terraformăm comunități!” și lucrează la un nou website. “De asemenea se lucrează la rebrandingul de proiect, inclusiv la reorganizarea juridică: din program în entitate juridică nonprofit separată.” – Teodora Pălărie – Pădurea Copiilor

“Până să participăm la acest program, primeam adesea feedback că oamenii nu înțelegeau foarte clar ce facem. Imediat după ce am lucrat cu specialiștii din comunicare și PR, am modificat toate mesajele, articolele și chiar posturile de pe Facebook și website, astfel încât ele să facă legătura între serviciile organizatiei și să exprime cu adevărat ceea ce suntem”, ne-a spus și  Oana Mihăilescu de la Organizația Suedeză pentru Ajutor Umanitar Individual.

Acestea sunt doar câteva dintre exemple, însă toate cele 10 cauze pentru care cei peste 60 de profesioniști în comunicare au lucrat au făcut progrese vizibile în comunicare, grație efortului acestora.

Le mulțumim încă o dată că au ales să ofere  “8 ore peste program pentru o cauză bună”. În acest fel, au fost aproape și de cauza noastră, a celor de la Fundația Comunitară București – care ajutăm la dezvoltarea în București de comunități în care să ne simțim ca acasă.

 

CATEGORIE
8 HOURS OVERTIME FOR A GOOD CAUSE
CITEȘTE MAI DEPARTE: