Fundaţia Comunitară Bucureşti investeşte timpul, banii şi energia bucureştenilor pentru a crea comunităţi în care să ne simţim ca acasă. Organizaţia colectează fonduri de la afaceri locale şi persoane particulare, pentru a finanţa proiecte care stimulează iniţiativa şi aduc oamenii împreună în comunităţi. În ultimii trei ani, am dezvoltat proiecte și fonduri de finanțare precum Swimathon București, 8 hours overtime for a good cause, Fondul Științescu, Fondul Mega Image pentru Comunitate, The Big Lunch. Fundaţia Comunitară Bucureşti este parte dintr-o mişcare naţională, alături de alte 11 fundaţii comunitare din țară. Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.fundatiacomunitarabucuresti.ro.
Căutăm să ne întregim echipa cu următoarele poziții:
Grant Manager – normă întreagă, poziție remunerată, post disponibil imediat
Descriere:
Grant Managerul conduce procesele de acordare de finanțări în comunitate ale Fundației Comunitare București. Înțelege nevoile și dinamica diverselor comunități din București/ Ilfov și poate dezvolta programe de acordare de finanțări în acord cu acestea. Se asigură că fondurile gestionate de fundație sunt alocate într-un mod eficient, inteligent și transparent și este principalul punct de contact al comunității (proiecte finanțate și beneficiari) cu fundația.
Principalele responsabilități:
- Cercetează nevoile comunităților locale și susține interesele acestora în planurile de dezvoltare ale fundației
- Dezvoltă procesele de acordare de fonduri ale fundației – de la strategie până la documentele de suport, construirea comitetelor de selecție, comunicarea cu aplicanții
- Gestionează relația cu comitetele de evaluare și donatorii în procesele de selecție a proiectelor ce urmează a fi finanțate
- Lucrează cu organizații non-profit, grupuri de inițiativă și voluntari din comunitate, pentru ca aceștia să aibă acces la resurse și să își desfășoare proiectele
- Gestionează eficient bugetele de finanțare și alte resurse ale fundației
- Colaborează cu directorul executiv și managerul de comunicare pentru ca informațiile legate de acordarea de finanțări de către fundație să fie comunicate transparent și de impact – pe website, în social media, în rapoarte anuale și de proiect, etc.
- Construiește, păstrează și analizează bazele de date despre proiectele finanțate
- Ține legătura cu grant manageri din alte fundații comunitare din țară și străinătate, pentru a dezvolta continuu procesele și impactul activității sale
Candidatul ideal:
- Are minimum doi ani de experiență relevantă în acordarea de fonduri, în mediul public sau privat
- Experiența de lucru în dezvoltarea de comunități sau cu grupurile de inițiativă este un avantaj
- Este un bun evaluator de oameni și proiecte
- Are o bună experiență de lucru în bugetare, project management, baze de date
- Este organizat și poate respecta termene limită în mai multe proiecte concomitent
- Este interesat să ofere servicii de calitate în comunitate și către donatori
- E flexibil în comunicarea cu diverse categorii de public – proiecte finanțate și beneficiarii acestora, comitete de experți, Board, personalități publice
- Cunoaște comunități diverse din București și este pasionat de acestea în mod natural
- Este curios, deschis și pozitiv
- Are spirit antreprenorial și poate lucra la fel de bine independent și în echipă
- Poate avea un program flexibil, pentru că postul presupune uneori lucrul seara sau în weekend
Project Manager – normă întreagă, poziție remunerată, post disponibil imediat
Descriere:
Project Managerul coordonează proiectele Fundației Comunitare București și este responsabil în mod direct de succesul acestora. Planifică, implementează și măsoară proiectele de care este responsabil. Implică resurse din echipa extinsă (angajați, Board, voluntari, furnizori) pentru a obține fonduri, a gestiona comunicarea și a avea un impact măsurabil în comunitate.
Principalele responsabilități:
- Propune, dezvoltă și implementează proiecte în concordanță cu misiunea și obiectivele strategice ale fundației
- Dezvoltă planuri detaliate de proiect și le monitorizează evoluția
- Determină resursele necesare proiectului și lucrează cu restul echipei pentru a le obține
- Implică, atunci când e nevoie, alți angajați, membri de Board, voluntari, comitete de selecție și organizare, donatori, în implementarea proiectului
- Lucrează cu membrii echipei pentru o comunicare transparentă a proiectelor și impactului acestora
- Dezvoltă și monitorizează bugetul proiectului și buna utilizare a resurselor
- Propune obiective relevante pentru măsurarea obiectivă a succesului
- Dezvoltă documente care ajută organizația să învețe din experiențele anterioare și să construiască proiecte mai bune
Candidatul ideal:
- Are minimum doi ani de experiență relevantă în project management sau account management, în agenție, companie sau ONG Experiența de gestionare de evenimente de mare amploare reprezintă un avantaj
- Are o bună experiență de lucru în bugetare, lucrul cu furnizori diverși și poate coordona activități de comunicare
- Este organizat și poate respecta termene limită în mai multe proiecte concomitent
- Este interesat să ofere servicii de calitate în comunitate și către donatori
- E flexibil în comunicarea cu diverse categorii de public – proiecte finanțate și beneficiarii acestora, furnizori, Board, personalități publice
- Cunoaște comunități diverse din București și este pasionat de acestea în mod natural
- Este curios, deschis și pozitiv
- Are spirit antreprenorial și poate lucra la fel de bine independent și în echipă
- Poate avea un program flexibil, pentru că postul presupune uneori lucrul seara sau în weekend
Intern comunicare – program flexibil, poziție neremunerată în primele trei luni, cu posibilitate de angajare ulterioară, post disponibil imediat
Descriere:
- Asistentul de comunicare sprijină managerul de comunicare la diseminarea mesajelor referitoare la activitatea fundației. Oferim o oportunitate de învățare prin derularea campaniei Swimathon – evenimentul de strângere de fonduri prin înot – și posibilitatea de angajare ulterioară.
Principalele responsabilități:
- Implementează campanii de comunicare cu presa, în social media sau prin direct mailing
- Lucrează împreună cu furnizorii fundației la dezvoltarea materialelor de campanie
- Gestionează bazele de date de donatori, înotători și parteneri
- Evaluează și raportează impactul campaniilor de comunicare
- Contribuie la organizarea principalelor evenimente publice ale fundației
Candidatul ideal:
- Este student (nu în an terminal) la facultăți cu profil de comunicare, jurnalism, marketing (suntem deschiși și la alte profile universitare)
- Constituie un avantaj implicarea în alte evenimente de amploare
- Este un comunicator nativ și știe să scrie materiale de bază (comunicate de presă, direct mailing, postări pe social media)
- Constituie un avantaj cunoștințe de bază de Adobe Illustrator
- Este organizat, atent la detalii și poate respecta termene limită în mai multe proiecte
- Cunoaște comunități diverse din București și este pasionat de acestea în mod natural
- Este curios, deschis și pozitiv
- Poate lucra independent și în echipă
- Poate avea un program flexibil, pentru că postul presupune uneori lucrul seara sau în weekend
De ce să aplicați:
Salariu competitiv pentru mediul ONG
Participarea la schimburi de experiență și traininguri, în țară și străinătate
Contribuția la o schimbare reală, pe termen lung, a comunităților și spiritului de comunitate din București
Posibilitatea de a contribui la un proiect în plină creștere
Apartenența la o echipă mică, atentă la procese și rezultate
Procesul de selecție: Trimiteți CV-ul, o scrisoare de intenție de maxim o pagină și o listă cu minimum două recomandări relevante la alina.kasprovschi@fundatiacomunitarabucuresti.ro, până cel târziu la 20 mai 2015. Aplicanții selectați vor fi invitați la un interviu. Aplicanții din lista scurtă vor rezolva o temă practică, înainte de decizia finală.