Fundația Comunitară București angajează
Postat September 25, 2019
Foto: FCB

Fundația Comunitară București pune împreună donatori, ONG-uri, grupuri de inițiativă, pentru a dezvolta comunități în care să ne simțim ca acasă. Construiește mecanisme de donație, fonduri de finanțare sau incubatoare de idei pentru oraș. În 8 ani, a finanțat peste 420 de proiecte și burse din București și Ilfov, cu 1,5 milioane de euro.
Viziunea noastră: Bucureștiul este un loc în care vrei să trăiești, unde oamenilor le pasă unora de alții și tuturor de oraș. Credem că, oricât de greu de dezvoltat ar fi un oraș, dacă poate fi salvat, el va fi salvat prin încăpățânarea unor lideri implicați în comunitate din convingere. Cu condiția ca ei să aibă acces la resurse și să fie încurajați să nu renunțe.

Susținem cu resurse și recunoaștere oameni cu inițiativă din București, care produc schimbări pozitive, pentru ca acțiunile lor să îi inspire și pe alții să se implice, să își crească impactul și să formeze o comunitate de suport pentru oraș.

Extindem echipa fundației cu următoarele poziții:

1. Manager de comunicare: ajută fundația să fie cunoscută și înțeleasă de publicul local relevant.

Dezvoltă strategia și planul de comunicare generale și pentru fiecare proiect în parte. Coordonează activitățile de comunicare, în parteneriat cu alți membri din echipă și colaboratori. Scrie și vorbește bine despre fundație în mediile proprii și alte medii relevante. Este bine conectat în comunitatea locală.

Poziție disponibilă imediat, program full time.

Căutăm:
• un comunicator natural, deschis și pozitiv, interesat sincer de comunități
• experiență anterioară relevantă, de minim trei ani, în comunicarea non-profit, agenții de comunicare sau departamentele de comunicare și marketing din companii sau afaceri antreprenoriale
• experiență de account management și înclinație spre servicii de calitate către comunitate și donatori
• o persoană independentă, care poate derula o campanie și poate organiza un eveniment fără supervizare
• conexiuni bune cu media, bloggeri și alte grupuri relevante în București
• musai, pe cineva care scrie bine și vorbește corect limba română
• experiență de lucru cu WordPress, Facebook, MailChimp, Instagram
• capacitate de înțelegere a cifrelor și bugetelor
• disponibilitate la program flexibil, pentru că postul presupune uneori lucrul seara sau în weekend.

2. Project manager Swimathon: coordonează cel mai mare eveniment al fundației.
Lucrează împreună cu proiectele participante, furnizorii, înotătorii și întreaga echipă, pentru ca cel mai mare eveniment de strângere de fonduri prin înot din România să continue să crească și să ofere o experiență bună participanților.
Poziție disponibilă din luna noiembrie, program flexibil.

Căutăm:
• o persoană organizată și orientată spre rezultate și impact
• un comunicator natural, deschis și pozitiv
• experiență anterioară de project management, de minim trei ani, pentru evenimente mari sau în organizații non-profit, agenții de comunicare sau în companii
• bună capacitate de planificare, design de program și cooperare cu parteneri diferiți
• capacitate de a dezvolta relații bazate pe încredere cu partenerii și echipele proiectelor finanțate
• o persoană independentă, care poate derula un program fără supervizare
• capacitate de înțelegere a cifrelor, bugetelor și bazelor de date
• musai, pe cineva care scrie bine și vorbește corect limba română

3. Asistent de granturi, asistent de echipă: susține echipa de grants management, și echipa extinsă a fundației, să își pună planurile în practică.

Poziție disponibilă imediat, program full time.

Căutăm:
• o persoană dornică să învețe pe termen lung despre dezvoltarea de comunități
• minim un an de experiență în organizare, asistență de proiect, cercetare
• o persoană organizată, punctuală și independentă
• un comunicator natural, deschis și pozitiv
• bună capacitate de a dezvolta relații bazate pe încredere
• capacitate de înțelegere a cifrelor, bugetelor și bazelor de date
• experiență de lucru cu Excel

4. Coordonator financiar: ajută cu organizarea clară a finanțelor fundației.

Coordonează contractele, plățile și relația cu firma de contabilitate și audit. Organizează și menține actualizat cashflow-ul fundației. Raportează periodic către donatori. Centralizează anual informații pentru raportul anual și alte rapoarte în cadrul rețelei de fundații comunitare.

Poziție part time flexibil, disponibilă imediat.

Căutăm:
• un apropiat al cifrelor, care le citește, interpretează și structurează repede și bine
• experiență de minim trei ani în management financiar, bugetare, contabilitate primară, raportare, în companii sau ONG-uri
• înclinație spre servicii de calitate către echipă și donatori
• o persoană independentă, organizată și punctuală.

Procesul de selecție: Trimite CV-ul și o recomandare relevantă la alina@fundatiacomunitarabucuresti.ro, până cel târziu la 20 octombrie 2019 – cu menționarea poziției pentru care aplici. Aplicanții selectați vor fi invitați la un interviu pe măsură ce aplică. Aplicanții din lista scurtă vor rezolva o temă practică, înainte de decizia finală.

CATEGORIE
FUNDAȚIA COMUNITARĂ BUCUREȘTI
CITEȘTE MAI DEPARTE:
Fundația Comunitară București angajează
Avem patru posturi libere. Aplică și tu!
623.090 lei strânși de 444 de oameni la cea de-a șaptea ediție Swimathon București
Timp de două luni, 444 de înotători au strâns 623.090 lei de la 4.062 donatori, pentru 24 de proiecte cu impact social.