În acest an de criză, când toate planurile ni s-au dat peste cap, ne-a fost de mare ajutor colaborarea cu The Maastricht School of Management Romania (MSM) și Asociația pentru Relații Comunitare (ARC) ce a constat în adaptarea proaspătului lor program – Strategic Actions in Crisis – pentru nevoile organizațiilor și grupurilor cu care lucrăm în Fondul IKEA pentru Egalitate de Gen, Fondul IKEA pentru Educație și Dezvoltare și Bucureștiul Pregătit.
Șase organizații – ARCEN, Comunitatea Educație pentru Științe, Clubul Câinilor Utilitari, MozaiQ LGBT+, Radioamatori în Situații de Urgență și The Social Incubator, au participat la programul de învățare și creștere, desfășurat pe parcursul a 2 luni, cu 4 weekenduri de ateliere și 2 întâlniri de networking.
Temele programul au fost:
Participanții au fost încântați de program, de ce au asimilat și cu ce s-au întors în organizațiile lor, în urma acestui proces de învățare.
”Sunt foarte multe lucruri cu care am rămas: mereu să îți adresezi cele cinci întrebări concrete înainte să soliciți sprijin financiar: Cine ia decizia? Când să cer? Pentru ce e potrivit să cer? Cine e persoana potrivită și care e suma potrivită? Și o întrebare foarte importantă: ce resurse alocăm azi pentru a avea mai multe resurse mâine?”- Adriana Preda, de la The Social Incubator.
”Am învățat că o echipă nu trebuie să fie mai mare decât numărul de întâlniri semnificative pe care poți să le ai într-o săptămână. Oamenii se adună împreună pentru a obține performanța (pentru a atinge așteptările). O analiză de tip pre-mortem poate salva sau îngropa înainte de a începe un proiect.” – Dragoș Tătaru, de la Comunitatea Educație pentru Științe .
”Programul acesta este cel mai bun mod de a încheia anul. Am aflat multe informații utile și subiecte la care să ne gândim în decembrie pentru a avea un fresh start în 2021. Felicitări pentru organizare, idee și mulțumim trainerilor pentru informații!” – Alina Cheroiu, de la Clubul Câinilor Utilitari.
Pe lângă susținerea proiectelor, Fondurile de finanțare IKEA ne creează oportunități de învățare și de lucru împreună cu echipele proiectelor susținute și le stimulează creșterea capacității organizaționale.