SPORTUL PENTRU TOȚI

 

Programul Sportul pentru toți, inițiat de Fundația Comunitară București împreună cu Decathlon România, urmărește crearea unor condiții și contexte mai bune pentru ca bucureștenii să poată practica sport din plăcere și în siguranță. În 2024, facem din nou echipă pentru a oferi copiilor și tinerilor facilități sportive atractive în școli și licee, pentru o creștere sănătoasă.

Prin ediția din acest an ne propunem să finanțăm 5 școli, pentru reabilitarea de terenuri sportive în aer liber și pregătirea lor pentru deschiderea acestora spre comunitatea locală, în contextul adoptării Legii pentru modificarea și completarea art. 6 din Legea educației fizice și sportului nr. 69/2000, prin 3 componente de finanțare.

Valoarea totală a programului pentru anul 2024 este de 811.153 de lei (163.000 de euro) și include trei componente de finanțare:

  1. O finanțare mare, de 343.372 lei (69.000 euro), pentru o școală sau liceu cu cel puțin 900 de elevi, pentru amenajarea unui teren sportiv în aer liber și organizarea a cel puțin 6 activități sportive comunitare.
  2. Trei finanțări medii, în valoare totală de 373.230 lei (75.000 euro), pentru școli sau licee cu cel puțin 500 de elevi, pentru reabilitarea de terenuri sportive în aer liber, Lucrările de reabilitare trebuie să se încadreze într-un buget de aproximativ 125.000 lei.
  3. O finanțare mică, în valoare de 94.551 lei (19.000 euro), pentru una dintre școlile pe care le-am sprijinit să-și reabiliteze terenul de sport în primii 3 ani de program, pentru un proiect de deschidere a terenului sportiv către comunitatea de cartier. Pentru această componentă, pe parcursul lunii mai, vom invita direct școlile din edițiile anterioare ale programului să-și manifeste interesul și le vom susține în a-și planifica propunerile de proiect.

Termenul limită de depunere a propunerii de proiect este 10 iunie 2024, orele 18:00.

Proiectele vor fi desemnate câștigătoare în urma unui proces de selecție ce cuprinde mai multe etape: preselecția ideilor de proiect în baza criteriilor de eligibilitate, selecția unei liste scurte de proiecte finaliste realizată de către un juriu independent, depunerea ofertelor de preț  și a bugetelor detaliate și interviuri cu aplicanții de pe lista scurtă.

De AICI poți descărca Ghidul Aplicantului.

Programul “Sportul pentru toți” este finanțat de Decathlon România și se desfășoară în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București și Asociația Inginerilor Constructori Proiectanți de Structuri (AICPS).

DESPRE NOI

DESPRE PROGRAMUL SPORTUL PENTRU TOȚI – EDIȚIA 2024

***

Programul Sportul pentru toți, inițiat de Fundația Comunitară București împreună cu Decathlon România, urmărește crearea unor condiții și contexte mai bune pentru ca bucureștenii să poată practica sport din plăcere și în siguranță. În 2024, facem din nou echipă pentru a oferi copiilor și tinerilor facilități sportive atractive în școli și licee, pentru o creștere sănătoasă.

În cadrul edițiilor anterioare ale programului am susținut 14 școli și licee din București să îmbunătățească condiția sălilor și terenurilor lor de sport, cu o finanțare totală de 200.000 de euro.

Valoarea totală a programului de finanțare pentru anul 2024 este de 811.153 de lei (163.000 de euro). Ediția de anul acesta are 3 componente de finanțare:

  1. Finanțare mare: vom finanța cu  343.372 lei (69.000 euro) o școală, cu cel puțin 900 de elevi, pentru amenajarea unui teren sportiv în aer liber și organizarea a cel puțin 6 activități activități sportive comunitare. În acest sens alocăm 298.500 lei (aprox.60.000 euro) pentru amenajarea terenului sportiv în aer liber și 44.972 lei (9.000 euro) pentru materiale sportive, un coordonator de activități sportive comunitare și o comunicare extinsă în comunitatea din cartier. Lucrările de reabilitare este necesar să fie finalizate cel târziu în martie 2025, pentru ca în perioada aprilie – iunie 2025 să se desfășoare activități sportive cu comunitatea de cartier;
  2. Finanțări medii: ne propunem să finanțăm 3 școli, cu cel puțin 500 de elevi, pentru reabilitarea de terenuri sportive în aer liber, cu un buget total de 373.230 lei (75.000 euro). Lucrările de reabilitare este necesar să se încheie în decembrie 2024 și ar trebui să se încadreze într-un buget de aproximativ 125.000 lei.
  3. Finanțare mică: testăm un proiect de curatoriere a deschiderii terenului sportiv către comunitatea de cartier într-una dintre școlile pe care le-am sprijinit să-și reabiliteze terenul de sport în primii 3 ani de program, cu un buget total de 94.551 lei (19.000 euro). Proiectul se va desfășura în perioada septembrie 2024 – mai 2025. Pentru această componentă, vom invita direct școlile din edițiile anterioare ale programului să-și manifeste interesul și le vom susține în a-și planifica propunerile de proiect.  

Planurile cadru pentru învățământ primar și gimnazial ne arată că în școlile din România, copiii fac cel mult două ore de educație fizică și sport pe săptămână. În același timp, România ocupă locul al doilea în Uniunea Europeană în ceea ce privește obezitatea infantilă, iar conform datelor COSI pentru România, unul din patru copii de 8 ani are probleme de greutate, în timp ce unul din zece copii suferă de obezitate.

De asemenea, odată cu adoptarea Legii pentru modificarea și completarea art. 6 din Legea educației fizice și sportului nr. 69/2000, școlile trebuie să permită accesul tuturor copiilor și tinerilor în spațiile și terenurile de sport exterioare ale unităților de învățământ care fac parte din domeniul public și în afara programului școlar și în weekend, iar acest lucru e o oportunitate în plus de a crea contexte noi de practicare a sportului și în timpul liber.

 

Programul Sportul pentru toți vizează școli și asociații de părinți care construiesc proiecte ce fac accesibilă practicarea sportului pentru cât mai mulți elevi din București prin dezvoltarea și îmbunătățirea infrastructurii sportive a instituțiilor de învățământ și prin activități sportive extracurriculare destinate comunității locale de copii și tineri.

***

Exemple de proiecte care NU sunt de interes pentru program (lista de mai jos este doar orientativă, nu este exhaustivă):

  • proiecte care vizează exclusiv achiziția de materiale consumabile pentru orele de sport (de ex. mingi, rachete de tenis, palete de badminton, saltele de yoga etc);
  • amenajări temporare de spații destinate activităților sportive cum ar fi de ex. achiziția de echipamente pentru un turneu mobil de volei/tenis (fileuri, mingi, rachete, scaune, umbrele etc);
  • orice fel de amenajări improvizate, sau achiziții de echipamente neînsoțite de documentația tehnică, declarația de conformitate și certificatul de garanție;

Exemple de proiecte ce pot fi finanțate (lista de mai jos este doar orientativă, nu este exhaustivă). Căutăm să finanțăm proiecte de construcție, reamenajare sau reabilitare a terenurilor de sport în aer liber din școli și licee din București. Acestea pot fi, dar nu sunt limitate la:

  • Amenajări de terenuri de sport exterioare acolo unde nu există sau sunt improvizate.
  • Renovări/ reabilitări ale terenurilor de sport: schimbare suprafață de joc, marcare terenuri, recondiționări terenuri etc.
  • Construcția de facilități sportive adiționale, precum groapă de sărituri în lungime, culoare de alergare, piste de atletism și transformarea terenurilor în terenuri de sport multidisciplinare, etc.
  • Completări/finalizări ale renovărilor mai ample deja începute.
  • De asemenea, pot fi susținute și achizițiile de echipamente și mobilier/produse cu destinația activităților sportive școlare dacă acestea sunt incluse într-un proiect mai complex de renovare a terenului (aceste echipamente pot fi: coșuri de baschet, porți de handbal sau (mini)fotbal, fileuri de volei/tenis – inclusiv montarea stâlpilor de susținere etc).

 

****

Încurajăm propunerile de proiecte în care școala care aplică cu un proiect colaborează strâns cu asociația de părinți, aceasta din urmă putând contribui fie cu resurse financiare, fie cu timp și muncă în implementarea sau executarea unor lucrări necesare. Primele ediții ale programului Sportul pentru toți ne-au arătat că astfel de colaborări produc schimbări mai mari și întăresc relația dintre părinți și școală.

Propunerile de proiect vor cuprinde:

  • tipul de proiect pentru care aplică (finanțare mare/finanțare medie)
  • informații generale despre școală
  • prezentarea activităților de educație fizică și sport actuale și a oportunităților din această zonă
  • fotografii color ale facilităților sportive existente
  • un plan minim de (re)amenajare
  • o estimare de buget total în care puteți include un maximum de 20% din totalul bugetului la cheltuieli de administrare a proiectului
  • cel puțin o ofertă pentru reamenajarea propusă de la furnizori specializați
  • prevederile din regulamentul de funcționare legate de acces și de modul în care pot fi folosite curțile și terenurile de sport deținute de școală în afara orelor și în weekenduri (conform Legii pentru modificarea și completarea art. 6 din Legea educației fizice și sportului nr. 69/2000 din 2023).
  • în cazul finanțării mari – un plan al activităților de deschidere a terenului sportiv pentru comunitatea de cartier, cu minimum 6 activități, pentru perioada martie – iunie 2025 
  • în cazul finanțărilor medii – informații succinte despre cum a deschis școala curtea școlii pentru toți copiii/comunitatea de cartier și/sau implică activ și alți parteneri în desfășurarea de activități sportive pentru a folosi terenurile din curtea școlii (dacă a fost cazul până acum)

Pentru a putea estima bugetul necesar pentru reamenajarea propusă vă recomandăm să obțineți estimări de costuri de la mai mulți furnizori înaintea depunerii aplicației. În a doua fază de selecție, proiectele selectate pe lista scurtă vor trebui să obțină și să atașeze aplicației finale trei oferte de preț de la trei furnizori diferiți și un buget detaliat al proiectuluii. Pentru a veni în sprijinul acestora Fundația Comunitară București, împreună cu voluntari AICPS va oferi asistență telefonică sau la fața locului școlilor selectate pe lista scurtă în baza procesului de aplicare – jurizare.

***

Finanțările sunt oferite de compania Decathlon România

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri în 2023. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând in permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun. Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta “Fabricat în România”.

Programul este gestionat de Fundația Comunitară București

Fundația Comunitară București pune împreună donatori, ONG-uri sau grupuri de inițiativă pentru a dezvolta comunități în care să ne simțim ca acasă. Construiește mecanisme de donație, fonduri de finanțare sau incubatoare de idei pentru oraș. În 12 ani, a finanțat peste 800 de proiecte și burse din București și Ilfov, cu 4,7 milioane de euro. Fundația Comunitară București este parte dintr-o mișcare națională, alături de alte 17 fundații comunitare din țară. Pentru mai multe detalii, vizitați www.fundatiacomunitarabucuresti.ro

CINE POATE APLICA

Cine poate depune un proiect?

Școli sau licee din rețeaua de învățământ public sau asociații de părinți în numele unei școli/ unui liceu din București care are peste 900 de elevi, pentru finanțarea mare, respectiv cel puțin 500 de elevi, pentru finanțările medii. 

În cazul diferitelor reabilitări realizate pentru un teren de sport, acesta trebuie să fie într-una din situațiile menționate mai jos:

– în proprietatea instituției de învățământ;

– să fie domeniu public, în proprietatea administrației locale;

– să aibă semnat contract de comodat/de închiriere pe o perioadă de min. 15 ani.

Nu sunt eligibili să aplice angajații Decathlon sau ai organizațiilor afiliate, și nici alți membri de gradul I și II ai familiilor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție ai angajaților Decathlon).

CRITERII DE ELIGIBILITATE

(1) Formularul de înscriere proiect – formular online pus la dispoziție de către Finanțator

▪ completat în limba română;

▪ completat integral, la toate secțiunile sale (acolo unde o secțiune nu se aplică se va face mențiunea N/A).

(2) Coordonatorul de proiect:

▪ vârsta minimă 18 ani;

▪ este stabilit cu domiciliul sau desfășoară cel puțin o activitate profesională în București;

▪ nu aplică la această finanțare ca reprezentant al unei organizații politice sau societate cu caracter comercial.

(3) Proiectul:

▪ se referă la construcția sau reamenajarea/ reabilitarea unui teren în aer liber dintr-o școală sau liceu din municipiul București;

▪ este de interes general și nu realizează activități de natură politică;

▪ nu realizează activități sau susține cauze care aduc atingere sau discriminează pe considerente de etnie, rasă, sex, orientare sexuală, religie, capacități fizice sau psihice sau apartenența la una sau mai multe categorii sociale sau economice.

(4) Școala aplicantă /în numele căreia depune cererea de finanțare asociația de părinți:

■ Școala nu a mai beneficiat în trecut de susținere financiară prin programul „Sportul pentru toți”pentru reamenajarea unor terenuri de sport exterioare;

■ Efectivul școlar din anul 2023-2024 este de cel puțin 500 de elevi pentru școlile care aplică pentru finanțările medii și de cel puțin 900 de elevi pentru școlile care aplică pentru finanțarea mare;

■ Școala își asumă că va deschide terenul sportiv amenajat și către toți copii și comunitatea locală, așa cum prevede modificarea şi completarea art.6 din Legea educaţiei fizice şi sportului nr.69/2000 adoptată în 2023.

SELECȚIE

Care este procesul de selecție a proiectelor câștigătoare?

Aplicațiile la Programul de finanțare vor trece prin următoarele etape de selecție:

  1. Înscrierea propunerii de proiect prin completarea unui formular – format predefinit online, pus la dispoziție de către Finanțator;
  2. Preselecția proiectelor depuse în funcție de criteriile de eligibilitate, realizată de Fundația

Comunitară București;

  1. Evaluarea proiectelor realizată de către un juriu independent, format din persoane cu experiență în domenii legate de educație fizică și sport în școli, de promovare a sportului pentru toți, specialiști în domeniul de construcții, precum și un reprezentant al Decathlon România;
  2. În urma procesului de evaluare juriul va selecta maximum 4 școli pentru finanțări medii și maximum 3 pentru finanțarea mare ce vor beneficia de suport din partea Fundației Comunitare București pentru depunerea planului final de reamenajare și pentru obținerea ofertelor de preț.
  3. Invitarea proiectelor de pe o listă scurtă (cele patru școli selectate de juriu) să completeze aplicația depusă cu trei oferte de preț pentru reamenajarea/ reabilitarea facilității sportive vizate și un buget detaliat al proiectului;
  4. Organizarea de interviuri finale de selecție cu aplicanții de pe o listă scurtă, dacă juriul consideră necesar.

După aceste etape, selecția proiectelor este considerată finală și proiectele câștigătoare vor fi făcute publice.

*Decizia juriului de a nu acorda finanțare unor idei de proiect este definitivă și nu poate fi contestată de aplicanți.

Proiectele finanțate vor fi selectate în baza următoarelor criterii, care sunt punctate cu note de la 1 la 5:

  • Școala lucrează cu un număr semnificativ de elevi și profesori, care vor beneficia de spațiul (re)amenajat;
  • Calitatea și eficiența planului de (re)amenajare (costul total este rezonabil pentru planul propus. Planul este clar, coerent, propune îmbunătățirea vizibilă a stării terenului/ sălii de sport, prevede utilizarea de materiale și echipamente destinate activităților sportive școlare);
  • Nevoia de reamenajare este evidentă. (terenuri de sport în aer liber degradate/ impracticabile. Școala nu a mai beneficiat de investiții consistente în infrastructura sportivă în ultimii 10 ani);
  • Extinderea oportunităților sportive din școală după amenajare (amenajarea planificată ajută la introducerea sau extinderea de sporturi noi, introducerea unor activități/programe sportive extracurriculare);
  • Activitățile deja susținute sau planurile de deschidere mai largă a facilităților sportive din școală pentru comunitatea locală sau alți actori din comunitate (școala a deschis terenurile exterioare pentru toți copiii/comunitatea de cartier și/sau implică activ și alți parteneri în desfășurarea de activități sportive pentru a folosi terenurile din curtea școlii);
APLICĂ

Etapele depunerii unei propuneri de proiect

Pentru a putea înscrie o idee de proiect în competiție trebuie să:

  1. Vă creați un cont de utilizator accesând http://www.bucuresti.grantmanager.ro 
  2. Pentru a vă crea cont, în meniul Autentificare utilizatori, dați clic pe butonul Creează un cont nou
  3. Completați formularul de înregistrare cu datele personale și apăsați butonul de la final Creează un cont. Veți primi un email de bun-venit și un link valabil pentru o singură accesare, pe care trebuie să intrați pentru a vă seta parola.
  4. Pentru a intra în cont oricând după ce v-ați deconectat, completați câmpurile cu numele de utilizator pe care vi l-ați ales și parola, în meniul din dreapta Autentificare utilizatori.

Înscrierea proiectului pe platformă

Pentru a putea înscrie un proiect trebuie să vă fi creat înainte un cont de utilizator (vezi mai sus).

Odată autentificat, veți vedea Fondurile disponibile în pagina principală sau în meniul de sus Fonduri. Selectați Sportul pentru toți – ediția 2024 și vă apare formularul de înscriere a ideii de proiect pe care trebuie să-l completați.

Când începeți să completați formularul și îl salvați, dacă ieșiți din cont sau vă deconectați din platformă, veți regăsi formularul de proiect la care lucrați, după reconectare, accesând meniul Start. Pentru a continua completarea aplicației, apăsați pe titlul programului la care vreți să aplicați și vi se va deschide ultima variantă salvată a formularului pe care ați început să-l completați.

Pentru  a trimite formularul completat pentru evaluare (ATENȚIE! până cel târziu la 10 iunie 2024, ora 18:00) apăsați pe butonul “Trimite”. Odată trimis în evaluare, formularul nu mai poate fi modificat; acesta poate doar să fie vizualizat.

Pentru ușurință, vă recomandăm să scrieți aplicația în formularul Word din arhiva de Materiale auxiliare, înainte de a o încărca pe platformă.

Completarea aplicației de proiect pe platformă – formular predefinit online:

  • Formularul se poate completa doar după autentificare în platformă. 
  • Formularul se completează integral în limba română. El poate fi completat în mai multe etape. Este important să salvați informațiile completate de fiecare dată înainte de a ieși din cont, dar și în mod periodic, dacă păstrați aplicația deschisă mai mult timp.
  • Nu depășiți numărul de caractere menționat la fiecare secțiune.
  • La evaluare vom lua în considerare doar formularele depuse până la data de 10 iunie 2024, ora 18:00.

Materialele auxiliare disponibile pentru completarea proiectului 

Înainte de a începe să scrieți proiectul, asigurați-vă că ați descărcat și parcurs documentele din arhiva “Materiale auxiliare”, disponibilă AICI.

În arhiva “Materiale auxiliare” veți găsi următoarele documente:

  • ghidul aplicantului în format pdf;
  • formularul de aplicație în format word;
  • instrucțiuni de folosire a platformei de înregistrare a aplicațiilor în format pdf;
  • o listă a furnizorilor de la care au cerut oferte școlile aplicante din anii anteriori. Lista nu este exhaustivă și nu este obligatoriu să cereți oferte sau să lucrați cu vreunul dintre acești furnizori. Este doar un instrument care poate fi de ajutor în căutarea unor furnizori de servicii necesare pentru proiect.
JURIU

Selecția proiectelor este realizată de către un juriu format din persoane cu experiență în domenii legate de educație fizică și sport în școli, de promovare a sportului pentru toți, specialiști în domeniul de construcții, precum și un reprezentant al Decathlon România; 

Componența integrală a juriului va fi anunțată pe website-ul programului Sportul pentru Toți înainte de 27 mai 2024.

Update: Juriul ediției 2024 a programului Sportul pentru Toți este compus din: Bogdan Buzaianu – director în relația cu terții în cadrul Asociației Inginerilor Proiectanți de Structuri; Iulia Mitran – Corporate Social Responsibility Manager la Decathlon România; Virgil Stanescu – Președintele clubului Steaua CSM EximBank, care evoluează în Liga Națională, Președinte Sports HUB și Vice-President CEO Clubs; Raul Turcu – Head of Projects at We stop fire, Owner RPM Engineering și Oana Koulpy – Co-fondatoare a Club Sportiv Ocazional și Brand Manager în cadrul Federației Române de Fotbal.

Politica de evitare a conflictului de interese
Membrii juriului nu pot aplica în competiție, direct sau indirect. În măsura în care un membru al juriului este direct interesat de unul dintre proiecte, se va abține de la punctare și dezbateri în ceea ce privește proiectul respectiv.

*Decizia juriului de a nu acorda finanțare unor propuneri de proiect este definitivă și nu poate fi contestată de aplicanți.

CALENDAR

Calendarul Programului Sportul pentru Toți este următorul:

  • Lansarea apelului de propuneri de proiecte: 22 aprilie 2024

Consultări (online, pe platforma Zoom): 17 mai 2024, ora 14:00, 23 mai 2024, ora 10:00 și 4 iunie, ora 16:30. Pentru înscrieri vă rugăm trimiteți un email către Simina Rahmatian la adresa: simina@fundatiacomunitarabucuresti.ro 

  • Închiderea perioadei de înscriere a propunerilor de proiect: 10 iunie, ora 18:00;
  • Selecția proiectelor eligibile: 11 iunie 2024;
  • Anunțarea proiectelor lista scurtă: 28 iunie 2024;
  • Vizite școli lista scurtă și depunerea propunerilor finale: 29 iunie – 16 iulie 2024;
  • Anunțare câștigători: 26 iulie 2024;
  • Contractare proiecte câștigătoare: până pe 2 august 2024;
  • Implementarea proiectelor: 
    • 2 august – 30 noiembrie 2024 pentru finanțările medii
    • 2 august 2024 -10 iunie 2025 pentru finanțarea mare;
  • Raportare finală: 
    • până la 15 decembrie 2024 pentru finanțările medii
    • până la  30 iunie 2025 pentru finanțarea mare.

*Organizatorii pot decide oricând modificarea calendarului, prin înștiințare scrisă, în prealabil, publicată pe website-ul www.fundatiacomunitarabucuresti.ro

PROIECTE FINANŢATE

Câștigătorii ediției 2023:

  1. Reamenajarea terenului de sport al Colegiului Național Matei Basarab, sector 3 cu o finanțare de 70.500 lei.
  2. Reamenajarea terenului de sport al Școlii Gimnaziale Iancului, sector 2 cu o finanțare de 132.392 lei. Școala contribuie cu alți 2.464 lei.
  3. Construcția primului teren de sport al Școlii Gimnaziale nr. 188, sector 5 cu o finanțare de 67.108 lei. Consiliul Local al sectorului 5 contribuie cu cu o co-finanțare în valoare de 111.455 lei, iar școala contribuie cu alți 14.250 lei.

Câștigătorii ediției 2022:

  1. Reamenajare sală de sport, Școala Gimnazială nr. 79, sector 4 cu o finanțare de 44.461 lei.  Asociația de părinți din școală contribuie cu o co-finanțare de 88.921 lei.
  2. Reamenajare  teren de sport, Colegiul Tehnic de Poștă și Telecomunicații ”Gheorghe Airinei”, sector 6 cu o finanțare de 49.815 lei. Colegiul contribuie cu 6.390 lei pentru decopertarea terenului, achiziția și montajul stâlpilor și fileului de volei.
  3. Amenajare pistă de alergare, groapă de nisip și reabilitare sală de sport, Școala Gimnazială nr. 198 ”Regina Maria”, sector 6 cu o finanțare de 47.358 lei. Școala contribuie cu alți 3.000 lei.
  4. Reamenajare sală de sport, Colegiului Național Elena Cuza, sector 6 cu o finanțare de 68.244 lei.
  5. Reamenajare teren de sport, Școala Gimnazială nr 39, sector 2 cu o finanțare de  144.210 lei. Școala contribuie cu costurile administrative de implementare a proiectului.
  6. Reamenajare sală de sport, Liceul cu program sportiv Mircea Eliade, sector 6 cu o finanțare de 84.859 lei. Școala contribuie cu costurile administrative de implementare a proiectului.
  7. Reamenajare sală de sport și sală de kinetoterapie, Școala Gimnazială Specială nr. 1, sector 2 cu o finanțare de 64.940 lei. Școala contribuie cu achiziția a două panouri de baschet.

 

Câștigătorii ediției 2021 (pilonul Educație prin Sport):

  1. Reamenajare sală de sport, Școala Gimnazială nr. 150, sector 5 cu o finanțare de 57.563 lei.
  2. Reamenajare teren de sport, Asociația părinți-profesori din școala pentru deficienți de vedere București, cu o finanțare de 60.827 lei.
  3. Reamenajare teren de sport, Colegiului Tehnic de Poștă și Telecomunicații ”Gheorghe Airinei”, sector 6 cu o finanțare de 78.114 lei.
  4. Reamenajare elemente din sala de sport, Asociația OMNIS din Școala 129 ”Elena Farago”, sector 4 cu o finanțare de 53.750 lei.
CONTACT

Fundația Comunitară București
Strada D.I. Mendeleev, Nr. 5, sector 1, București

Pentru întrebări legate de program și procesul de aplicație, o puteți contacta pe

Simina Rahmatian
simina[at]fundatiacomunitarabucuresti.ro
0740.960.501

*********

Disclaimer 

Fundația Comunitară București garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor participanților la acest program, prelucrează datele cu caracter personal doar  în scopul identificării participanților la program și contactării câștigătorilor în vederea acordării finanțării specificate în Ghidul de finanțare al acestui program. Datele stocate vor fi păstrate pe perioada derulării programului de finanțare.

Participanții la program, în calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001 și a Legii 190/2018, următoarele drepturi: Dreptul la informare – puteți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor dumneavoastră personale; Dreptul la rectificare – puteți rectifica datele personale inexacte sau le puteți completa; Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege; Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contestați exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege; Dreptul de opoziție – puteți să vă opuneți prelucrărilor de date; Dreptul de a depune plângere – puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal; Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul dumneavoastră, vi-l puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă; Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării în baza consimțământului acordat înainte de retragerea acestuia.

Pentru exercitarea acestor drepturi participantul la program se poate adresa Fundației Comunitare București, la office@fundatiacomunitarabucuresti.ro, www.fundatiacomunitarabucuresti.ro